طنزوسرگرمی،دانستنی و اموزش

طنزوسرگرمی،دانستنی و اموزش

عكس.فيلم.جك.smsهای خنده دار

یارو توی هواپیما میره داخل کابین خلبان با تهدید میگه برو فرانکفورت

خلبان یه نگاهی بهش میکنه میگه پس اسلحه ات کو !؟

یارو میگه برو دیگه حتما باید زور بالا سرتون باشه !!؟

.

.

.

به یارو میگن فهمیدی زلزله اومد؟ میگه نه من روم اونور بود !
.

.

.
خدا بعد از آفریدن غضنفر خندید

چون غضنفر تا نیم ساعت به خدا میگفت مامان !
.

.

.

قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا

قد شب ، قد دعا ، قد دلای با صفا

قد من ، قد خودتت

قد کدوم بلند تره !؟

.

.

.

دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم

هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم !

.

.

.

لبخندت را به هر قیمتی خریدارم

شوخی کردم !

نخندیا !

۱۰۰۰ تومن بیشتر ندارم !

.

.

.
غضنفر میره آمریکا خونه برادرش ، بلد نبوده بره توالت فرنگی

تو گلدون دستشویی میکرده ! روش خاک میریخته !

بعد از برگشتنش برادره از آمریکا زنگ میزنه

میگه فقط بگو کجا ر ی د ی !

۳ تا خونه عوض کردم هنوز بو گهت میاد !

.

.

.

آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد

بوسه تصادفی است که خسارت ندارد
..
..
..
..
..
..
چیه؟ دنبالم راه افتادی!؟.

.

.
يک آدم: مهربون.با کلاس. با پرستيژ. مرتب. فهميده. با شعور. جذاب. خوش تيپ. خوشکل. خوش زبون. خوش قيافه. با مرام و با فرهنگي مثل من ديده بودي؟؟؟



بازی انلاین تمرکز هواس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بهنام شمسايي-هوش سياه-محمد مهدي كريميان - ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , behnamsh.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com